„Twoja firma w Internecie&Social Media” to 2 dni, które odmienią Twoją firmę!
Dla kogo i po co?
„Twoja Firma w Internecie&Social Media” to pierwsza taka konferencja w Polsce, skierowana do małych, lokalnych przedsiębiorców. Najwięksi branżowi eksperci polskiego marketingu internetowego i social mediów pokażą jak współcześnie zyskać prawdziwą lojalność klientów i zdecydowanie wyróżnić się na tle konkurencji. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak skutecznie korzystać z narzędzi marketingu internetowego i jakie rozwiązania będą najbardziej skuteczne dla małych firm.
„Twoja Firma w Internecie&Social Media” to wydarzenie składające się z 14 modułów – przedstawione zostaną: Narzędzia Google, które pomogą Twojemu biznesowi lepiej prosperować, trenerzy zajmą się szczegółowym omówieniem SEO i Pozycjonowania Lokalnego, podpowiedzą jak stworzyć stronę internetową i nie wydać przy tym fortuny, a także przybliżą podstawowe pojęcia z zakresu marketingu internetowego podczas prelekcji „Strona www Twojej firmy” oraz „Content Marketing i Video Marketing”.
W dalszej części przedstawiona zostanie największa siła reklamowa – czyli Google, a zatem będą omówione: Reklamy w Google i Sieci Stron Google, wskazówki o tym, jak skutecznie dotrzeć do swoich klientów za pomocą E-mail marketingu, w końcu specjaliści pokażą jak wykorzystać siłę Facebooka, oraz proces Tworzenia i zarządzania działem sprzedaży.
Podczas drugiego dnia – „Twoja Firma w Social Media” – przedstawiona zostanie siła platform społecznościowych: Facebooka, Instagrama, Snapchata, LinkedIna i Twittera, a najlepsi specjaliści – praktycy pokażą jak efektywnie prowadzić profile firmowe.
Kim są organizatorzy?
MaxROY.com jest firmą szkoleniowo-consutlingowa, którą tworzą pierwsi w Polsce oficjalni trenerzy Google, szkolący od 2008 roku. Jest także wydawcą portalu sprawnymarketing.pl, który organizuje konferencje branżowe oraz szkolenia z zakresu marketingu internetowego. Konferencja „Twoja Firma w Internecie&Social Media” została stworzona specjalnie na potrzeby mniejszych i lokalnych firm – tak, by eksperci krok po kroku mogli przeanalizować problemy, z którymi na co dzień borykają się przedsiębiorcy i pokazać proste, lecz skuteczne rozwiązania.
Pełna oferta dostępna jest na stronie: sprawnymarketing.pl/szkolenia. Aktualności i codzienne treści, które publikuje Sprawny Marketing można obserwować na facebook.com/SprawnyMarketing
Podczas konferencji wystąpią:
- Cezary Lech
- Bartosz Berliński
- Katarzyna Granops-Szkoda
- Jakub Cyran
- Dagmara Pakulska
- Mateusz Paszkiewicz
- Michał Bajorek
- Maciek Wróblewski
W każdym mieście wystąpi również gość specjalny!
W wydarzeniu można wziąć udział w obu dniach lub tylko jednym wybranym!
W Warszawie konferencja odbywa się w dniach 16-17 marca, gościem specjalnym będzie Paweł Tkaczyk, który przedstawi temat ,,Więcej niż strona i ulotka – schemat budowy marki dla małych firm”.
Każdego dnia zapraszamy na wartościowe, godzinne prezentacje narzędziowe, podczas których 9 różnych prowadzących szczegółowo omówi jeden aspekt e-marketing/social media marketingu.
Prezentacje będą nastawione na praktyczne aspekty promocji firmy w Internecie – trenerzy pokażą krok po kroku jak korzystać z najważniejszych narzędzi w e-marketingu.
Dzięki temu po udziale w konferencji już kolejnego dnia zaczniesz korzystać z szerokiego spectrum możliwości online marketingu!
Skrócony program:
Dzień I – Twoja firma w Internecie:
– Narzędzia Google, które pomogą Twojemu biznesowi lepiej prosperować (Cezary Lech)
– SEO i Pozycjonowanie Lokalne (Bartosz Berliński)
– Strona www Twojej firmy oraz Content Marketing i Video Marketing (Cezary Lech)
– Reklamy w Google i Sieci Stron Google (Bartosz Berliński)
– E-mail Marketing w małej firmy w praktyce (Katarzyna Granops-Szkoda)
– Facebook Marketing dla firm lokalnych (Katarzyna Granops-Szkoda)
– Tworzenie i zarządzanie działem sprzedaży (Jakub Cyran)
– Więcej niż strona i ulotka – schemat budowy silnej marki dla małych firm (Paweł Tkaczyk)
Dzień II – Twoja firma w Social Media:
– 5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować (Katarzyna Granops-Szkoda)
– Instagram Marketing (Michał Bajorek)
– Strategie Social Media dla MŚP (Rahim Blak)
– Video marketing (Maciek Wróblewski)
– Komunikacja „tu i teraz” w Social Media (Mateusz Paszkiewicz)
– LinkedIn Marketing (Mateusz Paszkiewicz)
Daty i terminy miast:
– Warszawa: 16-17 marca 2017 r.
– Wrocław: 03-04 kwietnia 2017 r.
– Kraków: 24-25 kwietnia 2017 r.
– Poznań: 08-09 maja 2017 r.
– Gdańsk: 22-23 maja 2017 r.
Zapisz się już teraz!
Rejestracja i szczegółowy program.
Facebook
RSS