Na zdjęciu Patrycja Kubiak, Manager ROBYG Working Balance z Kamilą Szczawińską, fot. Michał Kudłacz, eFotografia
Współczesna rzeczywistość stawia przed osobami aktywnymi na rynku pracy rozmaite wyzwania. Jednym z nich jest praca zdalna. O ile praca w kapciach i w piżamach, we własnej kuchni jest atrakcyjna przez kilka dni, o tyle po kilku tygodniach zaczyna ciążyć. Jak zachować życiową równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym jednocześnie nie tracąc wolności freelancera? Zapytaliśmy Patrycję Kubiak, Manager ROBYG Working Balance, pierwszego biura coworkigowego na warszawskim Wilanowie.
SJK: Dlaczego mając pracę, która umożliwia, zostanie w domu, korzystniej jest wybrać biuro coworkingowe?
Patrycja Kubiak, Manager ROBYG Working Balance: Ponieważ pracujesz w ciszy i spokoju, ale nie samotnie. Możesz swobodnie pracować sam, a gdy masz ochotę porozmawiać z drugą osobą, korzystasz z tego. Dzięki społeczności w Working Balance nasi klienci stali się partnerami do wspólnych biznesów. Kooperują, wspólnie działają i podnoszą swoje kompetencje. Dzięki pracy w coworkingu jesteś bardziej otwarty a dzień mija przyjemniej, chociażby poranna kawa i gwar w kuchni sprawia, że dzień zaczyna się z dawką pozytywnej energii.
Czym Working Balance wyróżnia się na tle innych biur coworkingowych?
Nasi klienci cenią sobie komfort pracy. Naszą misją jest praca w myśl idei „work-life-balance”. Chcemy, aby nasi klienci oprócz pracy mieli również zapewniony balans w życiu pomiędzy sferą zawodową, jak i prywatną. Dlatego, oprócz pracy nasi klienci już niedługo będą mogli korzystać z nauki gry w golfa, skorzystać ze spa lub masażu na preferencyjnych warunkach. Od września również wprowadzamy do naszego biura zdrowe posiłki, dzięki temu nasi klienci będą mieć ciągły dostęp do zdrowej i świeżej żywności.
Working Balance to nie tylko przestrzeń do pracy, ale również do twórczej wymiany myśli, dlatego do WB zapraszamy wyjątkowych gości, którzy żyją zgodnie ze wspomnianą zasadą „work-life-balance”. Poprzez prelekcje nasi klienci oraz osoby z zewnątrz mogą korzystać z darmowych spotkań i osobiście porozmawiać z zaproszonym przez nas gościem. Tak było w przypadku Kamili Szczawińskiej, która zainaugurowała wspomniany cykl spotkań. Kolejne ruszają już po wakacjach.
Working Balance jest stosunkowo młody biurem coworkingowym. Jakich nowości możemy się jeszcze spodziewać w najbliższych miesiącach i jakie udogodnienia będą wprowadzane dla pracujących w WB.
Jesteśmy bardzo elastyczni i ważne są dla nas opinie oraz sugestie klientów. Zmieniamy się i dopasowujemy się do potrzeb naszych klientów. Już we wrześniu ruszamy ze śniadaniami biznesowymi Business Breakfast Networking, gdzie przedsiębiorcy z Wilanowa będą mogli wymienić swoje biznesowe spostrzeżenia oraz być może rozpocząć współpracę. Wrześniowe wieczory spędzimy przy degustacji czerwonego wina i twórczych rozmowach o biznesie. Niebawem rusza też kanał WORKING BALANCE Interview, gdzie wywiadowani goście będą dzielić się wiedzą ze swoich dziedzin zawodowych. Warto śledzić co robimy!
Dziękuję za rozmowę.
Zalety Working Balance:
– elastyczna rezerwacja 8.00 – 22.00,
– recepcja,
– bezpłatny parking wielopoziomowy,
– profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne,
– wydruk, ksero i skaner w cenie wynajmu,
– pełna infrastruktura biurowa, m.in. dostęp do szybkiego internetu,
– przestrzeń socjalna z kawą i herbatą,
– dowolna ilość godzin w pakietach miesięcznych,
– nowoczesne, funkcjonalne wnętrza,
– oszczędność – taniej niż klasyczny wynajem,
– wyjątkowa społeczność,
– różne pakiety, dostosowane do potrzeb klientów.
Working Balance, ROBYG Business Center
Al. Rzeczpospolitej 1
02-972 Warszawa
bud. ROBYG Business Center, wejście A, piętro II
wilanow@working-balance.com
Facebook
RSS