Niekonwencjonalne i odważne kampanie marketingowe pod hasłem „Adrian kocha wszystkie kobiety” wymyśliła właścicielka firmy – Małgorzata Rosołowska-Pomorska, a pomysły te spotkają się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno kontrahentów, jak i klientów Adriana. Pierwszym tego typu nietypowym działaniem była społeczna kampania z wokalistką Moniką Kuszyńską, która po wypadku samochodowym w 2006 r. porusza się na wózku inwalidzkim
Wizerunek artystki na wózku, eksponującej nogi w rajstopach Adriana był szeroko komentowany. – Byliśmy pierwszą firmą w Polsce, która głośno mówiła, że osoby niepełnosprawne nie tylko mogą uczestniczyć w kampaniach promocyjnych, ale że są takimi samymi konsumentami, jak w pełni sprawne osoby – mówi Małgorzata Rosołowska – Pomorska, prezes firmy. Dzięki temu sukcesowi firma umocniła swój wizerunek, jako marki wrażliwej społecznie i postanowiła przełamywać kolejne stereotypy dotyczące osób wykluczanych. Produkty firmy prezentowały m.in. modelki o pełnej figurze, odbiegające od lansowanego kanonu urody, pacjentka po mastektomii (kampania „Uwierz! Rak. To się leczy”), czy grono dojrzałych aktorek w pomysłowej kampanii „Klimakterium… i już” (to jednocześnie tytuł promowanego w ten sposób komediowego musicalu teatralnego). Kolejną „kontrowersyjną” ambasadorką Adriana, jest modelka Ilona Felicjańska, która nie ukrywając swoich niedawnych problemów związanych z nadużywaniem alkoholu, sama wystąpiła z inicjatywą zaangażowania się w kampanii Adriana pod hasłem „Uzależniona, ale nie gorsza”. – Pokazujemy, że każdy zasługuje na doświadczanie takich samych pozytywnych wartości, co reszta społeczeństwa, bez względu na to z jakimi słabościami musi się w życiu zmierzyć – podkreśla Małgorzata Rosołowska-Pomorska.
Za swoją działalność na polu biznesu, wsparcie lokalnej społeczności, nieszablonowe kampanie reklamowe i pomoc charytatywną najbardziej potrzebującym właścicielka firmy Adrian zdobyła tytuł Kobiety Przedsiębiorczej Łódzkiego 2014 w plebiscycie zorganizowanym przez „Dziennik Łódzki” (wycinek prasowy poniżej).
Małgorzata Rosołowska-Pomorska była gościem specjalnym Kongresu Kobiet Sukcesu, który odbył się pod koniec maja w Warszawie. Fabryka Rajstop Adrian była Mecenasem Sukcesu tego wydarzenia. Zobacz, krótki wywiad, którego Małgorzata Rosołowska-Pomorska udzieliła organizatorom.
Małgorzata Rosołowska-Pomorska była również jedną z uczestniczek debaty „Droga Polek do sukcesu”, która odbyła się w trakcie Kongresu Kobiet Sukcesu. Zobacz videorelację z tego spotkania.
ZOBACZ WIĘCEJ: WWW.ADRIAN-RAJSTOPY.PL