Osiem na dziesięć Polek czuje się średnio 8 lat młodziej, niż wynikałoby to z ich metryki. Polki w największym stopniu zadowolone są z sytuacji mieszkaniowej oraz ogólnie ze swojego życia, zaś najmniej z dochodów i wagi – wynika z raportu „Polko, odważ się na zmiany”. Potrzeby Polek zmieniają się wraz z wiekiem. Jak Polki widzą siebie i jakich zmian oczkują?
Bycie na bieżąco przestaje być domeną najmłodszych pokoleń. Coraz więcej kobiet z pokolenia baby boomers (po pięćdziesiątym roku życia) jest otwartych na zmiany. Polki stają się świadome, ciekawe świata. Z otwartością podchodzą do nauki oraz „rozsądnych szaleństw”, wyróżniają się świadomością w podejmowaniu decyzji i charyzmą.
Jak wynika z raportu, kobiety wraz z wiekiem polegają coraz bardziej na sobie. W wieku 25-34 tylko 22% Polek deklaruje, że liczy na siebie, natomiast wśród pokolenia 55+, aż 48%. Kobiety wraz z upływem czasu stają się coraz bardziej zadowolone z sytuacji mieszkaniowej i zawodowej. Dodatkowo, zdaniem pań w każdym wieku można dokonywać zmian w swoim życiu. Statystyczna Polka po 65 roku życia przyznaje, że przynajmniej dwa razy zaczynała wszystko od nowa.
Zmieniające się warunki społeczne oraz podejście do życia sprawiają, że wiele kobiet po 50 roku życia wyznacza trendy i prezentuje nowy wymiar sylwetki wpisanej w sukces i spełnienie. Grażyna Torbicka, Joanna Przetakiewicz czy Agata Młynarska stają się inspiracją do wielu Polek, które pomimo tego, że są uważane za piękne na świecie, mają niską samoocenę.
Prawie 50% kobiet chciałoby coś zmienić w swoim wyglądzie. Dotyczy to zarówno kobiet z pokolenia baby boomers, jak i Y (kobiety w wieku 25-34 lata). W każdym wieku należy dbać o swój wygląd, kształcić się i spełniać marzenia.
Źródło: Newsrm.tv
Facebook
RSS