Fot. MOYHA
Moyha, to marka z produktami wyposażenia wnętrz w prostym stylu, bez zbędnych zdobień i ferii barw, których najważniejszą cechą są naturalne materiały użyte w produkcji, takie jak drewno, skóra, wełna czy bawełna. Prosty design, stonowane kolory, dobra jakość, a wszystko w zgodzie z naturą, w myśl idei „simply good”.
Celebrujemy życie i to chcemy pokazać w naszym przesłaniu – mówią założycielki. Moyha to też przeciwieństwo życia w wersji „fast” w każdym aspekcie myślenia o marce. Uniwersalne formy produktów, zamiast często zmieniających się trendów i próby nadążania za nimi; celebracja życia, chwil, momentów zamiast wiecznego pośpiechu i ścigania się z czasem, stonowane kolory i prosty design pozostawiające harmonię w naszym domu – to główne cechy marki i jej produktów.
I właśnie w myśl tej idei powstała moyha, a wraz z nią flagowe produkty marki: miękka dzianinowa pościel z oddychającej i przyjemnej dzianiny, bawełniane i swetrowe kolekcje tekstyliów do sypialni, miękkie pledy, poduszki z wełny ze skórzanymi dodatkami, czy worki do roślin z impregnowanej celulozy, wyglądającej jak skóra.
Niedawno też pojawiła się w internetowem sklepie moyha.com kolejna odsłona marki. Nowe produkty, pogrupowane w kilku kolekcjach, są kontynuacją jej dotychczasowego stylu. Stonowane kolory, piękny, prosty design i wszechobecna miękkość – tak w wielkim skrócie najpełniej można ująć jej kwintesencję. „Chillout w sypialni” to propozycja dla tych, którzy potrzebują najbardziej miękkich i przyjemnych dzianin pod słońcem.
Obowiązkowo bawełniana dzianina, której marka używa w produkcji wszystkich narzut i poduszek z tej kolekcji, została wyprodukowana na jej specjalne zamówienie. „W tej kwestii nie było dla nas kompromisów: naturalny skład, dobra jakość i super miękki chwyt. Zależało nam na miłości od pierwszego dotyku” – mówią dziewczyny z moyha.
Nazwa drugiej kolekcji – „Jak ulubiony sweter” – mówi sama za siebie. Poduszki i narzuty z wełnianej przędzy ozdobione są ciekawym połączeniem wzorów i wykończeń, które nadają im wyjątkowego charakteru.
Pośród nowości można znaleźć jeszcze wiele domowych tekstyliów z wysokogatunkowej wełny. Wszystkie produkty o prostych formach i surowych cięciach w połączeniu z wełnianą dzianiną idealnie obrazują flagowe hasło marki „simply good”. „Urzekająca prostota i najlepszej jakości wełna to, coś, co kochamy najbardziej” – dodają zgodnie założycielki. „Nie mogłyśmy nadać kolekcji więc innej nazwy niż ta: „Po prostu wełna”.
Sklep online moyha.com został otwarty pod koniec 2016 roku i już w pierwszych dniach zdobył uznanie klientów w Polsce i zagranicą. Moyha, bez kompromisów, buduje swoją ofertę stylowych tekstyliów dekoracyjnych do domu. Jej flagowy produkt: dzianinowa pościel GREY DREAM zdobyła nagrodę MUST HAVE 2017 na Łódzkim Festiwalu Designu. „A to dopiero początek” – mówią zgodnie założycielki marki.
Facebook
RSS