O tym , jak znaleźć dobry kredyt hipoteczny, opowie dziś naszym Czytelniczkom i Czytelnikom Monika Chajęcka, właścicielka i prezeska firmy WELCOMEFINANCE.PL, firmy zajmującej się inwestycjami i dotacjami oraz firmy WELCOMENIERUCHOMOŚCI.PL i MC Sweets Sp. z o.o.
W ramach branży ubezpieczeniowej, w której również działa, proponuje swym Klientom następujące stowarzyszenia: AEGON, ALLIANZ, AXA, BENEFIA, COMPENSA, ERGO HESTIA, GENERALI, HDI, INTER RISK, INTER UBEZPIECZENIA, LINK4, MTU, NATIONALE NEDERLANDEN, OPEN LIFE, PROAMA, PRUDENTIAL, PZU, UNIQA, WARTA, WIENER.
Jest nam tym milej poinformować nasze Czytelniczki i Czytelników, że Pani Monika została Mentorką trzeciej edycji projektu „Akademia Mistrzyń” oraz całej książki ze zbiorem kilkudziesięciu wywiadów realizowanej w 2021/2022 roku i będzie widniała na okładce ósmej już edycji książki „Sukces jest kobietą”.
MONIKA CHAJĘCKA, Welcomefinance.pl:
Wybór produktu bankowego jest z reguły skomplikowany. Trudność w podjęciu decyzji wynika między innymi z tego, że na jego cenę składa się wiele czynników: prowizja, ubezpieczenie, koszty około kredytowe (np. wykonanie operatu szacunkowego). Większość z wymienionych opłat wchodzi w skład RRSO. Wskaźnik ten jest przedstawiany procentowo. Jak wyjaśnić go najprościej?
Zakładając, że RRSO wynosi 10%, inwestycja w wysokości kredytu musiałaby przynieść 10% zwrotu w ciągu roku, aby zadłużenie samo się spłaciło. Jest to bardzo użyteczne narzędzie do porównywania ofert z różnych banków. Należy jednak pamiętać, że aby móc porównać RRSO propozycji kredytowych, muszą być one zawsze wyliczone na tę samą kwotęi okres kredytowania, w innym przypadku takie porównanie wprowadzi nas w błąd.
Oferty banków mogą drastycznie różnić się od siebie. Skąd zdobyć najlepsze oferty do porównania RRSO? Możesz skorzystać z porównywarek w Internecie, czego odradzają eksperci, bowiem informacje zawarte w takich serwisach są często nieaktualne i nie można na ich podstawie poprawnie przeliczyć wszystkich elementów oferty. Ceną kredytu można manipulować, decydując się na ubezpieczenie oraz dodatkową kartę kredytową. Nie bez znaczenia dla instytucji finansowej będą też zadeklarowane wpływy na rachunek banku. Koszt kredytu jest także uzależniony od ilości wkładu własnego lub rodzaju inwestycji.
Możesz również pójść do każdego dostępnego banku i poprosić o indywidualną ofertę. Jest to wprawdzie czasochłonne, ale umożliwia zasięgnięcie informacji o szczegółach danej propozycji. Doradcy w banku będą jednak nalegali na spisanie wniosku kredytowego, co spowoduje złożenie przez każdy bank zapytania do Biura Informacji Kredytowej.
Zapytania w BIK-u oznaczają, że dana instytucja sprawdza historię kredytową wnioskodawcy. Wskutek tych czynności bank zdobywa informacje o wszystkich jego zaciągniętych kredytach i pożyczkach oraz opóźnieniach w dotychczasowych płatnościach zobowiązań. Inne banki przetwarzają ilość zapytań dotyczących wnioskodawcy i na tej podstawie interpretują sytuację klienta. Jeżeli jest dużo takich zapytań, przyjmują, że dana osoba traci płynność finansową, a inne banki odmawiają jej dostępu do swojego produktu.
Jak widać, sytuacja finansowa osoby, która stara się o kredyt, jest dokładnie analizowana. Tylko osoby na co dzień obcujące z branżą finansową wiedzą, jak szybko i efektywnie porównać oferty oraz dobrze przygotować się do zaciągnięcia kredytu. Niezależnie od tego, czy pójdzie się do banku, czy do eksperta finansowego, zawsze otrzyma się wskazówki i pomoc w przejściu przez konieczną procedurę. Różnica jest taka, że bank będzie reklamował swoją ofertę, a pośrednik finansowy jest niezależny i przedstawi Ci propozycje dostępne na całym rynku.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową:
https://www.welcomefinance.pl/
FOT. Sesja z cyklu AKADEMIA MISTRZYŃ by SUKCES JEST KOBIETĄ.
Producentka i kierowniczka planu: Aneta Zadroga/GM LIFESTYLE – dla SUKCES JEST KOBIETĄ
Dyrektorka projektu: Dagmara Wójcik-Jędrzejewska/ GM LIFESTYLE – dla SUKCES JEST KOBIETĄ
Fotograf backstage: Michał Wójcik
Fotograf sesja: Maciej Grochala
Make up, wizaż: Anna Owens
Realizacja wideo backstage oraz na planie: Franek Mazur
Redaktorska realizacja wywiadów wideo: Łukasz Frydel – redaktor naczelny magazynu DZIEŃ MĘŻCZYZNY
Stylizacja: Lucyna Sobieszek – LUCYSTYLE
Włosy: Karolina Terlińska i Michał – Salon MANIEWSKI
Materiał powstał w ramach książki i raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE! (2020 r.)
Materiał powstał w ramach projektu AKADEMIA MISTRZYŃ! (2020 r.)
Facebook
RSS