Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz zdecyduje się oglądać go dalej, czy przewinie palcem do kolejnego wideo i tym samym zmniejszy twoje szanse na viralowego TikToka. Jak złapać jego uwagę i sprawić, żeby został z nami na dłużej? Jak się zachowywać, jakich słów używać i jak dobierać tytuły, żeby przykuć jego uwagę?
Kongres For Social Media | 26-27.10.22 | Warszawa + online |www.forsm.pl
Spotkanie osób, które odpowiadają za prowadzenie kont firmowych w social media.
Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media – który jest z nami od 2014 roku!
ForSM:
▪ Kiedy: 26-27.10.2022
▪ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
▪ www: forsm.pl
▪ Dla kogo: Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!
#ForSM to połączenie idealne:
• Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, czyli zawsze ciekawy i najwyższej jakości program
oraz
• Fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości
To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6
- W mediach społecznościowych towarzyszy nam duże tempo zmian i ciągłe podnoszenie poprzeczki.
- Musimy sprostać wielu nowym wyzwaniom.
- Jak je wykorzystać, jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?
- To wszystko szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!
BONUS: obecnie do każdego biletu dodajemy w prezencie wykłady z ostatnich edycji • łącznie 40 tematów!
Dzięki temu można naprawdę • zgłębić wiedzę, • uzupełnić braki i • rozwinąć swoje biznesowe konta!
➜Skorzystaj z • ogromu doświadczenia, • porad, • konkretnych rozwiązań, • pomysłów na komunikację, • planowanie działań, • reklam oraz • skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań w Waszych kanałach social media.
NASZA MISJA :
• Program, który budujemy z myślą, by dostarczyć ciekawe tematy, które podnoszą kwalifikacje uczestników, pomagają rozwijać konta firmowe, otwierają głowy i rozwijają skrzydła.
• Przedstawienie ciekawych ludzi – prelegentów, którzy dzielą się swoimi pomysłami i bogatym doświadczeniem zawodowym, odnoszą na tym polu wiele sukcesów. Tworzą wiele ciekawych, również międzynarodowych projektów. Często zdobywają najwyższe odznaczenia za swoją pracę. Wiele z nich to pionierskie rozwiązania.
• Zgromadzić uczestników i poznać ich wzajemnie. Ponieważ są to koleżanki i koledzy, którzy posiadają również bardzo bogate doświadczenie, osobowości i są wspaniali, dlatego uważamy że warto, żeby się poznali.
• Czas oderwania od codziennej pracy i obowiązków i naładowania baterii pomysłami, inspiracjami, nowymi relacjami. Czas, który pozwoli spojrzeć na swoje działania – odnieść je do „świata”, nabrać perspektywy by wrócić i podejmować śmiałe, mądre decyzje.
• Atmosfera w której ładujemy baterie – miejsce przyjazne, miejsce w którym na Ciebie czekamy, miejsce pełne tolerancji i wzajemnego szacunku a także gdzie jest smacznie i ciekawie!
W agendzie październikowej m.in.:
1. Trendy – jak być marką na czasie?
Mateusz Murawski, K2 Create, Senior Social Media Manager
Opis: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy. Z tego wykładu dowiesz się o najnowszych trendach w social mediach i jak za nimi nadążyć, żeby nie dostać zadyszki.
2. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony
Opis: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki, która uwzględnia kluczowe elementy. Przedstawię Ci zasadę, która pozwala oceniać sensowność Twoich działań w social media i ewaluować pracę twórców Twojego kontentu. Pokażę Ci, jak przeanalizować kontent i co jest ważniejszego od trendów?
3. Podróż przez dżunglę czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
Agata Weryszko, Plej Head of Social Media
Opis: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne na danym etapie? Jakie wskaźniki przyjąć za najistotniejsze, a które są tylko pomocnicze? Z tego wykładu dowiesz się, jak interpretować dane kampanijne, ich zależności między sobą oraz jakie czynniki mają na nie wpływ.
4. Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w socialmediach. Agata Czech, LEGO, Senior Media Manager
Opis: Czego dowiemy się z mojej prezentacji:
– jak oszacować czy personalizacja ma sens?
– czy w każdych mediach powinniśmy wierzyć w to, jak targetujemy?
– kim jesteśmy dla Google’a? jak oszukać system
– personalizacja w dobie znikających i kasowanych cookiesów
– czy we wszystkie dane powinno się ślepo wierzyć
– mierniki określające sukcesy działań spersonalizowanych.
– czy klikanie w banner i konwersje to jedyne miary sukcesu?
– ilość, jakość, a może da się to pogodzić?
5. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku. Aleksandra Sidorowska, Onet, Social Media Specialist
Opis: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz zdecyduje się oglądać go dalej, czy przewinie palcem do kolejnego wideo i tym samym zmniejszy twoje szanse na viralowego TikToka. Jak złapać jego uwagę i sprawić, żeby został z nami na dłużej? Jak się zachowywać, jakich słów używać i jak dobierać tytuły, żeby przykuć jego uwagę? O tym opowie Ola Sidorowska.
6. Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności instagram, tik tok i nie tylko. Patrycja Majsik, McCANN Poland, Social Media Managerka
Opis: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie zmieniają się w ostatnich miesiącach. Testują nowe rozwiązania i wprowadzają nowe funkcjonalności. Z prezentacji dowiesz się, co się zmieniło oraz co te zmiany oznaczają dla marek, twórców i użytkowników.
7. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT, Brand CommunicationDirector
Opis: Jak często myślicie o tym, z kim rozmawiacie, jednocześnie rozważając dlaczego z nimi rozmawiacie oraz jak i kiedy warto dyskutować, by było efektywnie… ponadto jaką formę komunikacji powinniście przyjąć i jakimi kanałami najlepiej udostępniać treści? Strategia mediów społecznościowych, to założenia określające cele komunikacyjne, taktyki, których użyjecie do ich osiągnięcia oraz wskaźniki, które będziecie śledzić, aby mierzyć swoje postępy. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami w tym obszarze – do zobaczenia!
8. Kampanie wizerunkowe w SoMe, czyli jak ocenić skuteczność kampanii, które tylko z pozoru są niemierzalne? David Dobrowolski, Salestube, One SocialLead
Opis: Niedocenianie potencjału kampanii wizerunkowych dla marek. Na jakie wskaźniki zwracać uwagę. Po czym poznać, że brand rośnie, badania świadomości.
Jaki potencjał drzemie w niedocenianych kampaniach wizerunkowych? Jak za pomocą silnego brandu jesteśmy w stanie budować sprzedaż w długim okresie? Na jakie metryki warto zwrócić uwagę prowadząc kampanie branżowe? Które kanały Social Media wybrać?
9. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów / Bartek Jeglejewski, PublicisWorldwide Poland, Creative GroupHead
Opis: Czy LinkedIn musi być sztuczny, sztywny i pod krawatem? Zdecydowanie nie. Dowiedz się, jak nieszablonowo komunikować się na LinkedInie. Zobacz, co zadziałało w nagrodzonych, niestandardowych kampaniach. Zainspiruj się przykładami i poradami, które wykorzystasz potem w swojej komunikacji.
10. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję / Bartosz Walat, VMLY&R, Senior Copywriter
Opis: Kultura obrazkowa tak mocno zdominowała internet, że tworząc contentsocial media, skupiamy się na dobraniu odpowiedniego zdjęcia lub na efektownej ekspozycji naszego produktu w filmie. Tymczasem większość osób kupuje produkt, bo ktoś ich namówił, ktoś im go polecił, ktoś dobrze o nim mówił. Albo tylko wspomniał. I dlatego musisz wiedzieć więcej o podcastach. Jak je robić i po co? Oraz dlaczego to nic nie kosztuje.
11. Reklamy na Linkedin / Adrian Gamoń
12. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media / Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft
Opis: Klasyk strategii, czyli model 3C – czy da się go przenieść na social media? Jak analizować konsumenta i kategorię w mediach społecznościowych i jak odnieść to do naszej marki? Jakie wyciągać z tego wnioski i gdzie szukać zwycięskiej strategii? Wszystko, co musisz wiedzieć ZANIM zaczniesz tworzyć content na swoje social media.
Obecnie Uczestnicy otrzymują >>> w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest ich 40 i jest to bogaty materiał, z którego można korzystać już dziś.
Wśród bonusowych wykładów:
• Skuteczna reklama wideo
• Budowanie strategii w social mediach.
• Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube
• Reklama Facebook – 5 taktyk
• Strategie na TikToku
• Ciekawe formaty i przekaz
• Storytelling a social media
• Matryca strategii komunikacji
• Dodatkowe funkcjonalności na YouTube
• Rozszerzona rzeczywistość w komunikacji
• Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika
• Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom
• Możliwości reklamowe LinkedIn Ads
• Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes
• Pinterest i Twitter – skuteczne kampanie
• Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań
• Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację
• LinkedIn – nowości, zmiany, trendy
• W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność
• Chatboty na Messengerze
• Insta – wskazówki dla konta firmowego
• Podcasty w marketingu.
Kongres For Social Media | 26-27.10.22 | Warszawa + online |www.forsm.pl
Facebook – www.facebook.com/inDigitalMarketingPL
Linkedin – https://www.linkedin.com/company/10334543
Instagram – https://www.instagram.com/in_digital_marketing/
Facebook
RSS