Site icon Sukces jest kobietą!

in Digital Marketing Conference – kolejna edycja już wkrótce!

➜ Kiedy: 22-23 marca 2023

➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru

➜ Program& bilety: www.indm.pl

➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji

Co dla Ciebie przygotowaliśmy:

✔ rozwiązania dla kont firmowych

✔ kolejna świetna agenda

✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt

✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo

✔ praca z workbookiem – który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji

Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami!

In DM conference – Twoje źródło rozwoju.

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości

PROGRAM, m.in.:

Bonus: >>>każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference!

m.in.:

• Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.

• Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?

• Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (casestudy TBC).

• Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?

• Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?

• 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić, gdy lecisz w spam (casestudy). ABC-S e-mail marketingu.

• Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.

• Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?

• Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.

• Jak robić kreatywne rzeczy, które działają – rady od kreatywnego.

• Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.

• Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.

• Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz >>> praca przyniesie Ci wiele satysfakcji>>> polecamy warto!

Zapraszamy!

Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu!

www.indm.pl

Facebook wydarzenia >>> https://www.facebook.com/events/1093959968183398

Exit mobile version