- Pomysły
- Analizy
- Wskazówki
- Trendy
- Rozwiązania
- Wiedza
- Doświadczenie
➜ Kiedy: 22-23 marca 2023
➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
➜ Program& bilety: www.indm.pl
➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji
Co dla Ciebie przygotowaliśmy:
✔ rozwiązania dla kont firmowych
✔ kolejna świetna agenda
✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt
✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo
✔ praca z workbookiem – który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji
Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami!
In DM conference – Twoje źródło rozwoju.
➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości
PROGRAM, m.in.:
- Temat: Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpcji marek słów parę / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy
- Temat: Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube / Agata Janulewska-Gierus, PublicisWorldwide Poland, Creative GroupHead
- Temat: Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata, jak i marki / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager
- Temat: (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach, aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, IntegratedCommunication Senior Manager
-
Temat: Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter
- Temat: Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&CreativeDirector
- Temat: Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, MondayGroup, Head of Social Media
- Temat: Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics
- Temat: Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager
- Temat: Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital StrategyLead
- Temat: Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager
- Temat: W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego / Ewa Kuch
Bonus: >>>każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference!
m.in.:
• Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
• Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
• Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (casestudy TBC).
• Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?
• Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
• 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić, gdy lecisz w spam (casestudy). ABC-S e-mail marketingu.
• Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.
• Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?
• Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.
• Jak robić kreatywne rzeczy, które działają – rady od kreatywnego.
• Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.
• Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.
• Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.
Facebook
RSS