Jedne o nich zapominają, a inne twierdzą, że nie mają na to czasu… Kobiet, które nie wykonują regularnie badań cytologicznych jest nadal zbyt dużo. To zmobilizowało studentów Szkoły Głównej Handlowej z Warszawy do tego, aby pokazywać, jak ważne są tego rodzaju badania. Co więcej, angażują oni w to kolejne osoby z całej Polski. Wszystko w imię zdrowia!
#RedBandFight to inicjatywa społeczna mająca na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie konieczności przeprowadzania badań profilaktycznych przez kobiety i walkę z rakiem szyjki macicy. Dołączenie do tej akcji jest bardzo proste. Wystarczy opublikować na swoim profilu na Instagramie lub Facebooku selfie z czerwoną wstążką na szyi oraz dodać hasztag #RedBandFight. Wspomniana wstążka to element charakterystyczny dla całej akcji, który ma nawiązywać do tego poważnego problemu. Niejednokrotnie użytkownicy poszczególnych mediów społecznościowych, poza dodaniem odpowiednich hasztagów, oznaczają kolejne osoby, które mają wykonać badania i dodatkowo wspierać akcję poprzez promowanie jej na swoim profilu.
Dzięki tej akcji kolejne kobiety nie tylko wykonują badania, ale i otrzymują sporo informacji na temat cytologii jak i ewentualności wystąpienia raka szyjki macicy. To nie tylko kampania społeczna, służąca kobietom i mająca znaczenie dla ich zdrowia, ale również platforma, poprzez którą przekazywane są istotne informacje dla każdej z pań, bez wyjątku.
Więcej informacji znajdziecie na: https://www.facebook.com/redbandfight/ i https://www.instagram.com/red_band_fight/.
Projekt realizowany jest w ramach platformy „Zwolnieni z Teorii”.
A czy Ty dołączysz do #RedBandFight?
Facebook
RSS