Za nami niezapomniany start sezonu wakacyjnego, w trakcie którego Arkady Kubickiego w Zamku Królewskim stały się obowiązkową destynacją dla wszystkich miłośników świata piękna. Wszystko to za sprawą Sephora Wonderland – wydarzenia, które sieć perfumerii Sephora wraz z partnerami, po raz pierwszy zorganizowała w tak imponującej formule.
Nowatorskie targi kosmetyczne.
50 stref luksusowych, światowych marek na 1600 m2 Arkad Kubickiego.
50 warsztatów zapachowych, pielęgnacyjnych, makijażowych i masterclass z gośćmi specjalnymi.
Blisko 3 tysiące odkrywców trendów, nowości kosmetycznych i fanów dobrej zabawy odwiedziło wydarzenie.
– Idea stworzenia Sephora Wonderland w zaprezentowanej podczas minionych dni formule nowatorskich targów kosmetycznych, narodziła się już w 2019 roku, kiedy to świętowaliśmy 20. urodziny Sephora w Polsce. Opinie naszych klientów – w ponad 90% pozytywne i bardzo pozytywne – oraz ich deklaracje chęci uczestniczenia w wydarzeniu na większą skalę, skłoniły nas do stworzenia tak odważnej koncepcji przedsięwzięcia. Miniona impreza skierowana była przede wszystkim do fanów i klientów Sephora, poszukiwaczy nowości kosmetycznych, trendów, inspiracji oraz wiedzy kosmetycznej, ale i dla profesjonalistów z branży – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu i asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.
INAUGURACJA Z ZAŁOŻYCIELAMI MAREK I PROWADZĄCYMI WARSZTATY
Pierwsi odwiedzający mogli eksplorować Sephora Wonderland już w piątkowe przedpołudnie, jednak oficjalne otwarcie wydarzenia z udziałem gości specjalnych odbyło się tego dnia popołudniu. Podczas inauguracji prowadzonej przez Gabi Drzewiecką, przedstawiono wszystkich prowadzących warsztaty i masterclass, a dyrektor generalna Sephora w Polsce i Czechach – Katarzyna Bielecka – oficjalnie powitała zebranych partnerów wydarzenia, przyjaciół i gości – w tym założycieli marek – Ole Henriksena i Edmonda Eisenberga.
BLISKO 50 WARSZTATÓW I MASTERCLASS
Podczas 3 dni Sephora Wonderland uczestnicy spotkali się z topowymi ekspertami świata piękna i brali udział w ich masterclass.
W podróż przez świat sztuki makijażu zabrała ich już pierwszego dnia Anna Galińska (@galianomakeup), która wprowadziła w tajniki pracy z makijażem codziennym i odkryła kilka ze stosowanych przez siebie w pracy trików.
Spotkanie z Patrycją Dobrzeniecką (@patrycjadobrzenieckamakeup) w sobotni poranek stało się okazją do poszerzenia wiedzy na temat jej wizji „celebrity look”, który pokochały współpracujące z nią gwiazdy w Polsce i za granicą – makijaż upiększający dający efekt młodej, świeżej, naturalnej skóry.
Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup) podczas swoich dwóch warsztatów, zdradziła obserwującym techniki konturowania dającego efekt liftingu twarzy bez użycia skalpela.
Dolli Okoriko (@dolli.glam) natomiast zaprezentowała podczas swoich dwóch sobotnich show makijaż w stylu glow.
Gratką dla fanów makijażu iluzji były niedzielne masterclass z Mimi Choi (@mimles) – mistrzynią inspirującą się n.in. malarstwem surrealistycznym Salvadora Dalego czy M.C. Eschera.
Niedzielne Sephora Wonderland zgromadziło też imponujące grono fanów polskiej gwiazdy Instagrama w świecie beauty – Klaudii Owczarek (@klaudia.owczarek), która zaprezentowała siłę koloru prezentując makijaż w stylu „festival look”.
Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę spotkać można było się z jedną z najbardziej cenionych ekspertek pielęgnacji w Polsce – Dr Alicją Śliwowską (@dr_scura). Uczestnicy jej warsztatów uczyli się tego, jak dobrać składniki właściwe dla danego problemu skóry i jak prawidłowo skomponować idealną rutynę pielęgnacyjną w domu.
Sephora Wonderland to też pełen sensorycznych doznań świat zapachów. Gość specjalny – senselierka Marta Siembab – odkrywała tajniki zapachów niszowych i uczyła jak dobierać nuty zapachowe, które podkreślą nieoczywiste cechy naszej osobowości.
WYJĄTKOWE STREFY PARTNERSKICH MAREK
Podczas wszystkich 3 dni odwiedzający brali udział w kilkudziesięciu dodatkowych warsztatach prowadzonych systematycznie przez partnerskie marki – zarówno pielęgnacyjne jak: Pixi, Eisenberg, Fenty Skin, Origins, OioLab, makijażowe: Estee Lauder, Hourglass, KVD Beauty, Too Faced, Anastasia Beverly Hills, NARS, jak i zapachowe – Paco Rabanne, Calvin Klein, Armani.
W każdej z blisko 50. stref przygotowanych przez organizatorów, można było spotkać się z ekspertami marek, ale też odkrywać nietuzinkowe instalacje i aranżacje, w których powstawały fenomenalne zdjęcia! Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się m.in. strefa marki Tarte, Benefit, Sephora Collection, instaspot z huśtawką, czy strefa sexuall wellness – stworzona, aby podnieść świadomość roli, którą w zdrowiu kobiet pełni życie seksualne i płynąca z niego przyjemność. Jedną z najchętniej wybieranych usług były również te serwowane w strefie Hair Lab – analiza skóry z urządzeniem ASL oraz stylizacje włosów w wykonaniu ekspertów. Uczestnicy imprezy byli też zachwyceni portretami wykonywanymi przez rysowniczkę w strefie marki Carolina Herrera.
Odwiedzający mogli poznać i przetestować na sobie też nowe marki, które właśnie zadebiutowały w ofercie Sephora: Oio Lab, Dr. Barbara Sturm, Byoma, Unbottled, Ultra Violette czy Color WOW.
Z myślą o fanach dobrej zabawy, przygotowano również strefy gier m.in. mind control oraz wirtualne quizy, które zachwyciły część odwiedzających. Każdy uczestnik mógł też pobawić się w zdobywcę i z pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji, towarzyszącej w podróży przez świat zapachów Sephora Wonderland, zdobywać punkty, by na końcu wymienić je na kosmetyczne nagrody.
– Sephora Wonderland doskonale oddaje ducha Sephora, która zaprasza wszystkich do odkrywania, testowania i eksperymentowania – do świata, który jest otwarty na wszystkie typy i formy piękna, w którym czujemy się dobrze sami ze sobą, nie oglądając się na spełnianie oczekiwań innych o ideale piękna – mówi Małgorzata Dzięcielewska. – W Sephora chcemy zachwycać naszych klientów poprzez kreowanie niezapomnianych, sensorycznych, angażujących doświadczeń, w którym klienci cieszą się eksperymentowaniem i wyrażaniem siebie w prawdziwie wspierającej atmosferze. Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy zdecydowali się powitać tegoroczny sezon wakacyjny właśnie z nami i odwiedzili Sephora Wonderland – dodaje.
Zakończenie wizyty w świecie Sephora Wondeland, osładzał opuszczającym gift pack pełen produktów oraz próbek od parterów wydarzenia i Sephora.
Patronem medialnym Sephora Wonderland była Grupa Wirtualna Polska.
Fot. Materiały by Sephora
Facebook
RSS