Nazywam się Mariola Koziatka i jestem mieszkanką podwarszawskiej miejscowości. Tutaj też prowadzę od 10 lat biznes opierający się w głównej mierze na usługach księgowych. Na ten moment nasz zespół to 14 osób. Obsługujemy ok. 300 podmiotów z różnych branż i liczba ta stale rośnie. Często biorę udział w różnych lokalnych przedsięwzięciach, staram się budować i integrować grupę lokalnych przedsiębiorczyń. Bardzo lubię wspierać i rozwijać kobiety na drodze biznesowej, ale i niezależności finansowej. Dużo się szkolę i kształcę z uwagi na wykonywany zawód. Poświęcam też dużo czasu na rozwój osobisty. Brałam udział w Szkole Liderek jako mentee, zaś teraz studiuję psychologię dla Menagerów na Akademii Leona Koźmińskiego. Lubię też pomagać, stąd często nasz zespół angażuje się w działania charytatywne, a co roku organizujemy Szlachetną Paczkę. Prywatnie zaś jestem żoną i mamą cudownej 9-latki.
Proszę przybliżyć czytelniczkom i czytelnikom swoją firmę i markę.
Nasza firma zajmuje się obsługą księgową już od 10 lat. Jesteśmy młodym, dynamicznym i zgranym zespołem, który wciąż prężnie się rozwija. Nasza marka jest rozpoznawalna na rynku lokalnym.
Skąd pomysł na działalność właśnie w tej, przyznajmy, niełatwej branży z dużą konkurencją?
Pomysł krążył po głowie już od szkoły średniej. Później studia kierunkowe i zbieranie doświadczenia. W końcu decyzja, że chcę prowadzić ten biznes na własny rachunek, według własnych zasad. Później zaszłam w ciążę, urodziłam dziecko, więc przyszedł czas na zmianę i wsparcie się pomocą pierwszego pracownika. Zmiana siedziby z domowej na bardziej profesjonalną. Później jeszcze zmiana na obecną lokalizację, która miała pomieścić rozrastający się zespół. Obecnie dana lokalizacja już wypełniła się po brzegi więc czekają nas nowe decyzje.
Konkurencja jest duża, jednak staramy się wyróżniać na tle innych firm.
Stawiamy na zespół, na to, by był wyszkolony z bieżących zmian oraz inwestujemy w bieżące rozwiązania informatyczne.
Wprowadzamy też wewnętrzne standardy obsługi klienta oraz różne procedury.
Z jakich dokonań i osiągnięć swojej firmy jest Pani najbardziej dumna?
We wrześniu 2017 r. otrzymaliśmy nagrodę Lidera na Legionowskim Rynku Pracy z rąk Starosty oraz Dyrektorki Powiatowego Urzędu Pracy.
W grudniu 2017 r. dostaliśmy podziękowania z rąk Starosty oraz Dyrektorki Powiatowego Centrum Integracji Społecznej za udział w konkursie Przedsiębiorca Odpowiedzialny Społecznie.
W grudniu 2018 r. otrzymaliśmy certyfikat za udział w budowaniu partnerstwa lokalnego z rąk Starosty oraz Dyrektorki Powiatowego Urzędu Pracy.
W grudniu 2018 r. dostaliśmy wyróżnienie z rąk Starosty oraz Dyrektorki Powiatowego Centrum Integracji Społecznej za udział w konkursie Przedsiębiorca Odpowiedzialny Społecznie.
Zaś ostatnio zostaliśmy docenieni przez Infor (branżowy portal) i trafiliśmy na ogólnopolski ranking 26 biur „Rekomendowane Biura Rachunkowe 2020”.
Ale najbardziej jestem dumna z faktu że od 6 lat, co roku, udaje nam się zorganizować paczkę w akcji „Szlachetna Paczka”. To wspaniałe, gdy możemy pomóc komuś, kto znalazł się w kłopotliwej sytuacji.
Co Panią motywuje do nowych działań i rozwiązań, co napędza do działania każdego dnia?
Och to, co mnie napędza to moja wewnętrzna potrzeba rozwoju. Ale także mój wspaniały zespół i klienci. Wiem, że pracuję ze wspaniałymi ludźmi i to zachęca do tego, by się ciągle rozwijać i ulepszać.
O czym Pani marzy zawodowo?
W sumie spełniłam już dużą część ze swoich marzeń zawodowych. Może czas na jakąś nową branżę albo na trochę więcej czasu na działania charytatywne. Warto coś dobrego zostawić po sobie światu.
Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:
https://www.facebook.com/KoMaTax
Autorem zdjęć jest: Magdalena Moaa Bartkiewicz
Materiał powstał w ramach raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!
Facebook
RSS