Dziennikarka i publicystka, redaktor naczelna damskiego Playboy’a, producentka telewizyjna, event manager, autorka powieści dla kobiet. Pomysłodawczyni Targów „Dni FIT & Beauty”, które były największym wydarzeniem promującym zdrowy styl życia w Krakowie od lat. Podczas Targów odpowiadała za strefę specjalnie dla Kobiet!
Co działo się 20 i 21 czerwca w Krakowie?
Aneta Zadroga, DYREKTOR STREFY BEAUTY: „Dni FIT&Beauty” to pierwsze tak duże przedsięwzięcie w Polsce Południowej skupiające miłośników zdrowia, aktywnego stylu życia, a także osoby zainteresowane nowościami z zakresu urody, mody i ciekawostek z nimi związanych. W trakcie dwóch dni w Krakowie w Centrum ICE – najnowocześniejszym obiekcie wystawienniczym w Polsce spotkali się wystawcy z całego kraju, którzy zaprezentowali odwiedzającym swoją ofertę.
Kto pojawił się na wydarzeniu?
Podczas targów pojawiły się gwiazdy fitnessu, m.in. Akop Szostak, Michał Karmowski, Sylwia Szostak, Katarzyna Dziurska, Ola Żelazo, Paweł Głuchowski i inni. Nie zabrakło także przedstawicieli świata showbiznesu i kultury. Gościem była, m.in. Agnieszka Czerwińska, była modelka size plus, właścicielka agencji „Nobody’s Perfect”, autorka książki „Śmierć grubej Berty”. Targi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem! Wyraźnie widać, że w Polsce Południowej brakowało takiej inicjatywy. Do grona partnerów zaprosiliśmy nie tylko firmy komercyjne, ale też organizacje, które zajmują się szeroko pojętym zdrowiem i aktywnością, np. Centrum Kultury i Turystyki w Wieliczce. Bardzo ważny był dla nas CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu. Dlatego zamiast czerpać zyski z biletów na targi postanowiliśmy, że wstęp na dwudniowe wydarzenie będzie bezpłatny. Uczestnicy i wystawcy mogli przekazać dowolną kwotę, którą przeznaczyliby na bilet wstępu na rzecz KTOZ – Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Na co dzień jesteś redaktor naczelną „damskiego Playboy’a” – praca jak marzenie!
Kiedy ktoś pyta mnie, co robię, odpowiadam często, że „zawodowo rozbieram mężczyzn”. Tak naprawdę praca w, jak to określiłaś i jak to określają niemal wszyscy, „damskim Playboy’u”, to głównie szukanie interesujących tematów i gwiazd do rozmowy, redagowanie, wybieranie sesji modowych, nadzorowanie dziennikarzy, śledzenie najważniejszych wydarzeń kulturalnych A tych kilkunastu mężczyzn, którzy w ciągu każdego roku zrzucają ubrania dla Polek i pozują w naszych sesjach, jest tylko wspaniałym, atrakcyjnym dodatkiem.
Trudno było zacząć „rozbierać mężczyzn”?
Oj tak, zwłaszcza, że mężczyzna, który pojawił się jako model na naszej pierwszej sesji, do premierowego numeru, kiedy dowiedział się, że chcemy go rozbierać, omal nie uciekł z planu! Na szczęście został i finalnie sesja okazała się najczęściej udostępnianym polskim edytorialem w 2011 roku! Początki, jak zawsze, bywały trudne, na szczęście magazyn „przyjął się” wśród czytelniczek błyskawicznie. Po pół roku z niszowego pisma o kilkutysięcznym nakładzie, EksMagazyn stał się ogólnopolskim magazynem, po którego upomniał się Empik, a my – założycielki tej „ciekawostki”, zaczęłyśmy rundkę po wszelkich możliwych programach telewizji śniadaniowych. Później już nie było odwrotu – Polki pytały, kiedy następny numer, a do okładki zaczęła ustawiać się kolejka najprzystojniejszych modeli w Polsce i coraz bardziej znanych nazwisk ze świata showbiznesu. I już nikt nie chciał uciekać z planu.
Wniosek z tego taki, że kobiety lubią sobie popatrzeć na „ciacha”, a mężczyźni, zwłaszcza znani, też są próżni?
Może nie tyle próżni, co głodni podziwu ze strony kobiet. Ale czy to nowość? Mężczyzna zawsze był zdobywcą, im więcej kobiet go podziwiało, tym bardziej utwierdzał się w przekonaniu, że jest w czymś dobry, lepszy od innych. Dziś, nie oszukujmy się, wygląd fizyczny ma duże znaczenie, zwłaszcza w świecie show-biznesu, zatem nie ma w tym niczego dziwnego, że tym wyglądem panowie również ze sobą konkurują. A jeśli teraz mają magazyn, w którym, w subtelny i zmysłowy sposób, mogą naprężyć muskuły, to dlaczego mieliby z tego nie korzystać?
Rozmawiała: Ela Prochowicz
Fot. Olivia A. Davies
Stylizacja: GaGa Studio
Produkcja: PressFactory
Sukienka: Allure
(www.allurethelabel.com)
Buty: Paso a Paso
(www.store.pasoapaso.pl)
Biżuteria: Impressimo
(www.impressimo.pl)
Torebki: Gawor Collection
(www.gawor-collection.pl)
Facebook
RSS